Huset fullt i morse....

I morse var det fullrulle här... Huset fullt med ungar och deras respektive. Tv apparater, datorer och musik. Lugn söndag? Njaeeee.... ;-) tjop så var det tomt jag är alldeles ensam hemma, jag hör klockornas tickande och akvariepumpen. I bland är det så skönt att bara vara själv. Men lite sällskap av Persbrant har jag. Bara trycka på pause om jag vill ;-) haha... Ska njuta lite till snart är det fullrulle igen. Hur har du det? Huset fullt eller ensam? Egen vald ensamhet är trevligare än icke egenvald. Jag älskar mina barn och njuter av att ha huset fullt men ska inte "sticka under stol" med att lite ensamhet och ladda tystnad och höra mina tankar i bland också är skönt i lagom dos ;-) Förskylningen bråkar med mig fortfarande och nu börjar det kännas jäv irriterande. Vill vara pigg och kry och träna! Fortsatt glad påsk min vän!


Kommentarer
Postat av: J

Ledig. Älskling sover (nattarbetare), det ända som hörs är surret från en tvättmaskin och tre snarkade "frallor"! Firar ledig påslag med tre espresso och krigsfilm på tyska! :-))

2012-04-08 @ 16:37:05
Postat av: J

ledig PÅSKDAG ska det ju vara!! :)

2012-04-08 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0