Mormor och morfar <3

I bland kommer saknaden över mig att jag saknar min mormor och morfar. Just i dag är en sån dag. Trots det fina vädret och fast mitt humör är på topp. Man kan tro att man ska sakna mer när det är grått och trist och humöret är i botten, men jag funkar oftast tvärtom. Jag kan sakna när dom kom i sin bil och tog en snabb kopp kaffe. Ofta hade mormor med sig en bukett blommor hon plockat i deras stuga i stäudd. I bland hade hon bakat lessler (tro det hette så) jag har receptet ska ta å baka dom någon dag. Hon kunde också komma med inlagd gurka, som hon gjorde på sitt vis ( jag har aldrig lyckats lika bra) morfar var en klok man, han sa saker som fick mig att tänka om och komma till bra slutsatser. Han var tekniskt lagd kunde laga och fixa allt! Vad jag saknar dom vissa stunder enormt mycket. I dag tänder jag ett ljus och sänder dom min tanke. Jag kommer alltid älska er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0