Skippa träning i dag

Fan skrev ett kanoners inlägg som bara försvann nu gick luften ur mig :( skippa gymmet i dag tog mig annan egentid i mitt badrum. Skrubba, ansa, smörjde ja ni tjejer vet vad jag menar. Nu är jag len lika à baby.... Det var nödvändigt kanske skulle skrämt s.......n ur tanterna i omklädningsrummet i morgon (eller kanske inte) med tanke på deras syn på rakning. Men ändå fiskfjällen och buskaget på benen är väck ;-) torsdagslyx à la Nettan! Ett litet glas vin fick följa med. Visste ni att ett glas vin är ca. 108 kalorier jag tog ett halvt 54 alltså likamed 10min på gymmet helt klart värt ;-) nu ska jag kliva upp smörja in mig i en gott doftande lotion krypa ner i kojjen till vad jag tror en snarkandes gubbe. Synd för han missar en len doftande fru ;-) natti natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0