Worldfeud

I kväll har Carro varit här jag har mestadels tagit det lugnt. Carro hjälpte mig färga dom grå som letat sig fram igen, envisa jäklar de där! Vad kul det var när jag loggade in på bloggen i dag, flera kommentarer ;-) Har tittat på Desperate Housewifes riktigt roligt avsnitt i dag. Kurerat mig med vitaminer och te. Avslutade kvällen i soffan med ungdomarna. Vi satt fyra stycken och spelade worldfeud med varann. Riktigt muppigt egentligen, totalt osocialt eller kanske typiskt 2012 fick in ett 99poängs ord, mitt rekord! I morgon ska jag köpa tapet och färg till tösens rum. Ska ta det lugnt i helgen ska "bara" måla och tapetsera lite ;-) Vad gör ni när ni tar det lugnt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0