Det är tjugotre i kön....

Har suttit typ två timmar i telefon i dag, det bara hopade sig med " måste ringa samtal" bredband, tv, banken, strategi placering, försäkringskassan mm. Så drygt. Kö kö kö men nu är det gjort :)

Tur att jag hade ledig måndag, jag gick ned i procent. För ett år sen drygt och är ledig varannan måndag. Det är guld värt att vara med tösen. Det flesta måndagarna är avsedda till bara henne 100% Men nu nalkas det mot jul och en heldel fix. Och min grymma ringa lista, tösen är fantastisk på att leka och pyssla själv som tur är.

Sedan tog vi en tur till Erikslund för sista inköpen. Jag är galet förtjust i att ge bort julklappar, behöver inte vara dyra men många jag älskart :)) Säger hela tiden nu är jag färdig, sen kommer jag på nya saker typiskt mig.

Jag har inte på flera år gillat julen av olika anledningar. Men i år är jag "väldigt julsugen" beror delvis på min tös tror jag. Hon får mig att vilja fira jul!

Fyra arbetsdagar sedan en skön ledighet som väntar ;-)

God natt och tack för att du kikar in här hos mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0