Fixat....

.... I dag var tösen och jag runt och handlade lite julklappar nu ligger jag riktigt bra till några presentkort och en ram sen är jag färdig.

Tösen och jag tänkte baka saffrans bullar, fixa pepparkakshuset och klä lilla grannen dagarna framöver. Eftersom vardagsrummet inte är färdigt får det bli en liten nätt grann i köket i år :)

Hur ligger ni till inför jul?
Tycker ni om att fira jul, jag gillar det inte så värst mycket men har man smått så är det viktigt med traditioner. Det är roligare tycker jag när barnen uppskattar det, min lilla tös tindrar med ögonen över alla ljus och glitter och glamour. Hon blir salig när vi går i butiker och vill köpa alla rosa och lilla glittriga kulor.

Dagens inköp en söt liten stjärn ljus lykta.... På butiken Paprika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0