Full gas hela dan...

.... I dag var det en lördag med full gas från klockan ringde 08.00

Började med en mys frukost i sängen med tösen.

Sen i väg och skjutsade en vän till tåget.

Snabbt i väg till Erikslunds shopping inhandlade presentkort och en ram och några klappar.

Hem då faster Anna, Fredrik och farmor kom för att gratta tösen som fyller på torsdag.

Sen i väg till Hökåsen och gratta syster som fyllde i går och fira guldmedaljören.

Hem och mös med ett glas vin och jordnötsringar som jag blev hiskligt sugen på. Vilket visade sig inte vara nån bra idé. Sista gångerna jag ätit något med jordnötter i har jag känt av det. Får svårt att andas jävligt läskigt, så jordnötter skippar jag hedan efter.

Började slå in julklappar och fick något städa tösen rum ryck.

Kikade nu på klockan och den är nästan 02.00 inte undra på att jag känner mig trött.

Full gas i arton timmar så med det säger jag god natt min vän.

Och trevlig tredje advent
Ps. Köpte nya fina ljusstakar till mig själv i dag för jag tyckte jag var värd det. Har gluttat på dom på Jysk och nu var dom nedsänkta till 100:- så jag slog till :)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0