Heldag i huvudstaden....

.... Jag och vännen tog en heldag i Stockholm. Dagen började med en timmes försening av tåget så vi började med en frukost på stationen.

När vi kom fram gick vi i några affärer, dom som inte finns här Mango, Zara, Salt osv. det blev en del shopping!
Lite kläder bl.a. en svart kavaj saknar ofta en hederlig svart kavaj i min garderob. Nagellack O.P.I min favorit fick också följa med hem, ett armband och lite julklappar såklart!

Sushi lunch i Kungshallen med ett glas vitt såklart.

Som ni såg i förra inlägget så spanade vi även in NK julskyltning grym vill jag lova ;-)

Sedan gick vi till Riche eftersom det låg brevid Dramaten drack lite vin.

Dramaten - Jag vill inte dö, jag vill heller inte leva med Melinda Kinnaman. Hon var helt otrolig i en monolog i 1,20 utan paus. Grym tjej och snygg syntes att det var Joel Kinnamans syster ;-)

Där såg vi Benny från ABBA han var lyrisk i foajén av teatern. Milla var fram och smyg fota.

Så trevligt på Riche så vi gick tillbaka dit, låg ju så nära och bra. Där åt vi en burgare dyr och god! Vi drack lite mer vin och så en drink!

Glada nöjda och fyllda av "boost tid" tillsammans lullade vi mot sista tåget till Västerås.

Vilken dag finns inga ord :)

Jag hittade en affär som hette Engla och så gick vi förbi Clara kyrkan, men hitta ingen Anna så jag fick skapa en själv. Min dotter heter nämligen Anna Clara Engla <3 Ett infall får såna i bland ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0