Kämpar på....

.... med närmare 40gr feber, alvedon, blöta handdukar. Måste bara säga tösen är fantastisk, trots feber och hängigheten. Dricker ordentligt och håller humöret uppe. Trots kräkningar två gånger så tvättmaskin går varm.

Mitt på dagen var hon piggare då advent pysslade vi lite. Har också rensat garderoben i dag.

Just nu "gluttar" jag på småstads drottningar, och förundras över hur speciellt utseende alla som opererat ansiktet har.

Väntar på mannen som ska komma hem han har varit på äventyr hela dagen. När han kommer hem ska jag göra räksmörgås åt oss, ta ett glas vitt, och titta på så mycket bättre.

Kallt ute -9 Brrrr.... Fick nyårsafton känsla i kroppen ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

På nyårsafton blir det bastu! Banne mig!

2012-12-01 @ 23:37:04
Postat av: Nettan

Ja det blir det antagligen det visar sig, men jag lär inte ha nåt vardagsrum i allafall ;-)

2012-12-02 @ 05:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0