Konstant proppmätt

Det bara äts massa gott under julen, konstant proppmätt!

I dag kom bror och sambo och åt mat, vi tog nåt glas vin och en värmande irish. Det blev inte så sent vilket var skönt.

Tittade på återträffen av så mycket bättre på play tv eftersom jag missade det. Vilka låtar och tolkningar otroligt, jag kom på mig själv med att bara ligga med ett stort leende. Grymt bra!!! Uggla har växt i mina ögon definitivt som artist och person. Pugh älskar jag och inte tal om söta Darin och MissLi vilken tjej jag ryser när hon levererar. Maja as cool Silvia jajo hon är där hon är i livet. Olle var inte med, undra om det bara är diabetesen? Egentligen?

Jag är så nyfiken på vilka artister det blir nästa år!!!

Dabi dabi dabi da dada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0