Nattvak....

.... med hög temp söndag till måndag. Sov sparsamt, tösen och jag var vakna på morgonkvisten som inte hör till vanligheterna. Har aldrig ätit frulle i sängen 05.00 någonsin. Haha men det var lite mysigt med kaffe och Micke och Molle.

Vi slumra om vid 07.00 och sov till 10.00 då var tempen uppe och studsade över 40gr igen. Vi har tillbringat hela dagen i sängen.

Förutom när min snälla syster kom och passade tösen. För jag hade nämligen en läkartid för att ta bort en jätte stor leverfläck. Fick bedövning och tre stygn, nu har bedövningen släppt och det gör riktigt ont. Så natt sömnen verkar bli sisådär i natt också. Men jag håller tummarna nu att tösen är på bättringsvägen.

Linas matkasse som brukar komma runt 18-tiden kom inte förrän 22.30 i kväll och i stort sett alla färska grönsaker var frysta :(

Chauffören bad så hemskt mycket om ursäkt för att han var så sen, måste ändå säga jag har haft Linas från och till i 2,5 år och det har aldrig varit några problem förut.

Lilla "blekfisan" fick en present av storebror i dag hon blev så super glad. Storebror ville skämma bort henne nu när hon är så sjuk <3

Hon ligger här bredvid och håller hårt o sin nya hundvän som hon döpt till Nowa. Alla dockor och gosedjur här hemma heter Anna-Carin som moster eller Nowa som kusinen ;-)

Nu ska jag försöka sussa i fall det blir jobbigt i natt igen!

Tjing på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0