Pulka och Paolo

Jag och tösen tog pulkan till Ica i går, ett rykte sa att Paolo Roberto var där och bjöd på provsmak av hans pasta märke. Men tyvärr missade vi honom han hade åkt vidare till Erikslund Maxi. Men jag köpte pastan super god, den skulle puttra 5min i stekpannan och sedan skulle det strös på parmesan ost. Mums vad gott med ett glas rött.

En sak som slog mig när bi tog pulkan, varför måste det plogas och sandas så överdrivet? Antingen plogas det inte alls eller så tar dom allt. Jag vill inte gnälla men tänk om man kunde lämna typ 50cm för pulkan vore ju super ;-) sanden sliter sönder pulkan på nolltid!!!

Avslutade kvällen med att se kodnamn Lisa super spännande och bra film. Och så blir den ju inte sämre av att snygge Joel Kinnaman spelar huvudrollen <3

Love


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller helt med dig vad gäller plogningen! Att ta vagnen till förskolan skulle vara en dans om jag kunde dra Malva i en pulka. Men med all sand så funkar inte det :(

2012-12-29 @ 20:47:06
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0