Stans sötaste lucia....

.... Tycker ju jag förstås, men frågar man alla andra mammor på lussefirandet så var nog vartenda svar olikt det andra ler.

Lucia firades utomhus, jag kan lova att det var många röda kalla händer. Köld skakande föräldrar och mor och far föräldrar. Men trots det var det otroligt mysigt och annorlunda.

Tösen går på en privat förskola med endast två grupper. Det är små lokaler och det brukar vara otroligt trångt vid tex. lucia i år hade 116st anmält sig, häftigt!

Jaja min lucia var iallafall sötast så det så <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Min lilla lucia bröt ihop vid påklädning och grät oavbrutet i 1 timme, så det blev ingen krona och inget lussetåg för hennes del :( Men vi kommer igen nästa år! Och C var verkligen en jättesöt lucia!

2012-12-14 @ 14:38:04
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0