Trött....

.... På mig själv som aldrig sätter mig först i vardagen någon gång. Så det måste det bli ändring på.

Så besök på gymmet stod på agendan i kväll. 40min på crossen 15min på rodden och körde skiten på magmaskin.
Svettades åh så skönt!

Jag måste träna för att på fysiskt och psykiskt bra! Så varför gör jag då inte det? Jo för jag prioriterar bort det ständigt, för att vara andra till lags. Skärpning måste det bli på den fronten. Det enda som numer bara ska gå först är min lilla tös inget annat. Dom är stora nog här hemma att laga mat plocka med sin tvätt.

Men jag ska inte sätta ribban för högt det ger mig bara ångest. Så två dagar i veckan ska jag i väg blir det mer så är det en bonus. Onsdag el. torsdag och söndagar. Wish me luck :)

Det är bara jag själv som kan besluta över mig och det jag vill!!!

Jag vet också i och med att jag tränar äter jag bättre blir gladare och mår bättre!

Nyårs löften är inte min grej så jag startar i dag. Det är så typiskt mig att tappa kost och motion under höst månaderna i och med förkylningar och trötthet. Så Nettan kom igen nu!

Efter gymmet åt jag lättfil, risenta müsli och skivad banan yammi


Kommentarer
Postat av: J

Bra där! Nu blev jag peppad! Simning i dag!
"Det man inte kan göra för sig själv kan man inte heller göra för någon annan"!

2012-12-17 @ 08:19:58
Postat av: Christine

Jag vet känslan. Jag kan i ganska lång utsträckning sätta andra före mig själv om jag vet att det uppskattas. Men när man själv bara mår dåligt samt inte får nogon som helst uppskattning för det man gör. Då finns det ju ingen mening med alla uppoffringar längre. Jag har bestämt mig för att sätta ner foten och inte vara så jävla snäll hela tiden.Jag vill ju också kunna må bra.

2012-12-17 @ 10:40:56
URL: http://chrizzg.blogg.se
Postat av: Nettan

J bra att jag kan få dig peppad nu får det vara slut på självömkan ;-) lagom stora mål så att man kan uppnå dom!!! Christine precis så är det, och den enda som kan förändra är ju vi själva ;-) kram

2012-12-17 @ 11:08:34
URL: http://mrsnatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0