2/30

Då var dag två avklarad köpte gymkort till Carro i dag. Första passet avklarat för henne, hon var duktig. Jag kan lova att om vi inte haft vårt projekt så hade jag bangat och dykt i soffan så trött när jag kom hem, och ont i nacken. Men vi tog oss till gymmet körde 15min cross, mage, rygg, armar, axlar 15min rodd. Totalt 1tim och en kvart. Dagens kost blev; Frukost: Havregryn, apelsin och mjölk. Mellis 1; Kvarg och Kiwi Lunch; feta fyllda nötfärs biffar, kikärtajox, sallad och kvarg. Mellis 2; Kvarg och solrosfrön, mandelspån några russin. Middag; Saffrans torsk, avokado, keso, sparris och sallad. Mellis 3; kvarg, keso, passionsfrukt och solrosfrön. Mycke äta blir det!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0