Älskade Dogge <3

Glömde berätta i helgen har vår älskade Dogge varit hos oss. Åh vad jag har saknat han, det går bra så länge jag inte träffar honom men när jag gör det så kommer saknaden. I dag tog vi en rejäl promenix. Dogge gick och sprang lös hela vägen så jag kunde trampa på lite blev svettig. Det var skönt trots isande kyla jag var rejält påklädd ;-) Nu har Dogge följt med Carro hem hon ville ha honom ett par dagar. Dom är galna i varann, Dogge blev alldeles tills sig när hon kom i går. Ni som inte vet så är Dogge vår hund, en blandras mellan rottweiler, Labrador, boxer och new foundland han är fem år. Men sedan i sommars har han bott på heltid med svärfar och svärmor av praktiska stjäl. Svärfar är dessutom pensionär så då har dom sällskap av varann :-)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/847715/images/2012/pic_187990268.jpg" class="image">

 


Kommentarer
Postat av: J

Nu funkar kommenteringen från mobilen igen! Jaaa, Dogge är fin. Det är så jävla svårt att låta bli att gosa ihjäl dom när dom ligger och sover så där!

2012-02-06 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0