Fjortis

Alltså om jag varit fjortis eller om det funnits bloggar när jag var fjortis. Så skulle jag varit en sån där fjortis bloggare med outfits varje dag. Ni vet såna där kort man tar i en spegel med blixt så vartenda lite stänk eller dammkorn syns på spegeln. Nu lever det trots allt en liten fjortis i mig som tittar fram då och då. Tex när jag nästan fyrtio får för mig mitt i natten i Stockholm vara lite cool och gå på spybar dessutom ställa mig i vip kön ;-) Eller när jag slänger ur mig en kommentar till kända Loreen vem är du då? Eller får för mig att klättra in genom ett fönster med vin flaska i ena handen och en påse nötter i andra 40+ för att kunna joina mina arbetskamrater. Eller när jag drar med min vän på Pluto för att spana på Lady nights gänget som har efterfest där, för er som inte vet vad Pluto är så är det ett uteställe för 18-25 åringar typ haha But away jag gillar fjortisen i mig och henne bjussar jag på..... Så här kommer lite fjortis outfit kort ;-) Jeans Peak à 2600:- nu skulle jag kunna låtsas att jag gett det men jag gav 200:- på tradera nya med lapp dom är mina favoriter. Blus marinblå veromoda 100:- pix på rean, linne vila


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0