Fredag och lördag

Avslutade veckan och började helgen med ett gympass det var super
skönt! Tyvärr fick jag ännu en p-bot utanför friskis på Rocklunda.
Det var mitt egna fel men det suger iallafall nu är jag uppe i 1700:-
det blir ett dyrt gymkort det här innan jag är färdig =/ Bara betala,
skaka av sig och *gilla* läget.



Lördagen.....



Tillbringade Clara och jag i Nibblehallen i Hallstahammar på danstävling.
Det var min guddotter Emmy som danasde och wow hon är grym!
En jätte mysig lördags eftermiddag Clara ville aldrig åka hem!

Heja heja Emmy som stod på prispallen tre gånger jag var där när hon
klippte en tredjeplats i singeldans och första plats i gruppdisco.

Sedan blev det lite nudelwok och ett glas vin och melodifestivalen.
Jag tyckte inte att det var lika bra bidrag denna lördag som förra.

En skön mysig lördag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0