Glashalt

I morse ringde Älsk och sa att jag skulle ta det lugnt när jag åkte till förskolan. För det var riktigt halt, det var det inte halv sju men så började det regna och slog om helt. Halv åtta var det glans is, hörde att det var kaos mellan Skultuna och Västerås. Tur tänkte jag att jag skulle till Stockholm på seminarium och åka tåg. Men glömde i en sekund så när jag skulle köra tösen till förskolan och gick ut på trappen var den glashal shit har inte varit med om maken. Slog en rejäl volt ner för trappan till huset. Nu har jag rejält om i höger sida axeln, handleden och höften. Blå märkena börjar komma har värk känner mig lite mörbultad. Det första jag tänkte... F*n nu kan jag inte träna skit också. Min lilla tös kommentar -Mamma grinar inte! Haha sötis, tur att inte hon inte gick först ut... Nu blir det att vila kroppen, på måndag kör Carro och jag igång med vårat projekt och då blir det träna av. Nu blir det soffan och tv mys Livet blir bättre i dag handlar det om Jöback. Ska till Stockholm i morgon också, hoppas vi hinner en liten shopping runda också ;-)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare! Tur att du inte bröt något. Hoppas du läker fort så du kan träna igen ;)

2012-02-22 @ 21:06:15
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lina

Ajaj inte kul att ramla :(!!

Kul med Projekt....önskar jag hade någon nära skbg att kämpa med....tror på dig, du e ju envis :)!!

Lycka till Kram Lina

2012-02-23 @ 18:23:39
URL: http://stimpilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0