Inte ens tio

Klockan är inte ens tio och jag har redan gjort min motions timme och
lyxat med en extra god frulle. Jag älskar mina lediga måndagar!
Leva sunt och nyttigt och att träna vore ju inga problem om man var
ledig jämt. Å andra sidan skulle man nog bli utråkad om man var det
och inte uppskatta ledigheten ;-)

Motionscykel 60min framför barnprogram....




Lyxig frulle, snacka om att jag är mätt..... det kommer bli mycket äta
när man ska äta så ofta....





A-fil med två msk keso, halv banan, tre valnötter och hemgjord musli.





Keso plättar.... hallon och kesella....




LÄTT SOM EN PLÄTT KESOPLÄTT

250gr keso
3ägg
3msk fiber havregryn
1tsk salt
Rejält med kanel

Kör allt i matberedarn, först havregrynen
så dom blir som mjöl. Ha sedan i resten
grädda. Jag hade inget plättlagg så jag gjorde
små pannkakor.

Servera med kesella el. kvarg och bär!
MUMS!!!

Nu väntar jag in Carro som börjat gå hit, sen blir det motions
cykel för henne här och lunch. Sen ska hon till skolan, nu ska
jag dammsuga källaren sen blir det Clara tid resten av min
lediga dag ;-)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0