Längtar



Åhhhhhh... vad jag längtar till vår och sommar till att löpa tunnklädd,
bada, sola, gymma på ute gymmet, göra utflykter med Clara där vi
kan titta på djur, cykla med henne, gunga, rulla i gräset...........

Även om vintern har sin charm som i dag med skridskor och pulka.
Men hur många sådana dagar har det varit i år?

Nä min favvo tid ligger framför, ljuvliga tanke!

Bästa månaden är april det har jag alltid tyckt, jag sitter med vinter
jacka på mot en husvägg känner solens värmande strålar mot mina
kinder och vet att ljuvliga maj kommer, svala juni, underbara juli,
ännu underbarare augusti och vackra september då mår jag riktigt bra!
Jag njuter varje dag i april av att ha det framför mig! Snart är vi där
men först ska jag njuta av min lediga måndag med min tös <3

Carpe diem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0