Love

Idag var jag på promenad med en på jobbet. Hon hittade detta hjärta i snön en stor sten som var över snöad men tom på snö på ett ställe, där det var format som ett hjärta. Klart vi var tvungna att ta ett kort. Vi pratade om kärlek.... Vad är det egentligen? För mig är kärlek omtanke, respekt, ömhet och värme. Att man finns där för varann speciellt när det behövs lite extra. Det kan vara kärlek till sin livskamrat, sina barn, en vän, syskon, föräldrar hur som så är det samma ledord omtanke, respekt och ömhet, att finnas där i vått och torrt. Vad är kärlek för dig? Finns ett ordspråk som kan stämma väldigt ofta.... Älska mig mest när jag förtjänar det minst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0