Min och Claris lediga måndag


Clara och jag var till Vetterslund/torp och träna på skridskoåkningen
i dag igen. Hon börjar verkligen bli duktig nu. Hon har klätt på sin
docka som hon kör i pulkan. Det var viktigt att dockan var riktigt
påklädd med vantar, mössa, jacka och skor. Söta tös snacka om att
man speglas i sina barn ;-)




Lite rädd när inte mamma håller i handen, men ett kort fick jag ta.




Klart vi hade värmande fika med oss, kaffe, ljumen fruktsoppa och
köttbullar och smörgås. Tänk att det alltid smakar så bra ute.




Clara gungar alla gungor....




Efter två timmar ute bar vi oss i väg till badhuset för att värma oss.
Kalla kameran immade igen, och Clara står och huttrar det var riktigt
skönt med en värmande bastu.



Statyn utanför badhuset....
-Mamma, mamma titta dom puttas!
Nej Clara dom är nog påväg och kramas.
-Mamma dom är nakna och det är en kille med snopp!

Ja dom är bara för härliga dom små, hon pratar och pratar frågar och
filosoferar. Vad är det? Varför?

Det är så härligt att vara enhel dag med henne och umgås iaktta henne
jag blir som förälskad ;-) Hahhaa.... så i dag har vi boostat iaf jag är
boostad tror Clara också hade det bra för hon var så glad och med bus
i blicken hela dagen.

*Me love this mondays*

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart härligt ni har det!! :)))

2012-02-14 @ 15:12:20
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0