Muffin!?



Har ni hört uttrycket muffinhäng?

Det har jag, läst lite här och där.
För dig som inte vet vad det är så
ska jag berätta.... Jo ni vet när ni
kränger på er jeansen eller stretch
tightsen. Och det liksom hänger över
en liten eller stor ring som väller över
kanten! Jo så brukar mina muffins bli
som jag bakar för jag har alltid i för
mycket smet.

Det börjar lite smått smyga över en
liten muffin på mig ;-) så här efter
jag fyllt 40 suck. Dax att mota muffin
"away" omgående innan den väller
för mycket. Hihi det liksom har en
förmåga att smyga sig fort på i min
ålder. Någon som håller med? Eller
vågar instämma?

Hursom helst, nu har jag och Carro
ett litet projekt på gång, som ni kommer
att få höra om och följa trettio dagar
framöver, om ni vill och har lust.......

Jag återkommer om det, nu ska jag
se på film.....

;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0