Prioritera

Nu är det bara till och prioritera, tvättstugan är full av ren tvätt sk... jag i... massa annat jag borde göra nu tex betala räkningarna.... gör det sen ;-) För nu måste jag sitta en timme på motions cykeln ;-) En timmes träning om dagen är det sagt i 30 dagar. Kämpa kämpa Carro är på gymmet hon kommer hit sen å då ska jag skjutsa hem henne. I dag var det kämpigt att hinna äta det tog längre tid än jag trodde på Ikea. Vi utökar vår dagliga verksamhet och endel inköp behövs. Tre vagnar blev det och jag var själv och svettig, tur att det finns massor av trevlig personal jag fick hjälp till bilen med grejerna ;-) Nu sitter jag på cykeln, pepp pepp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0