Tacos mys



Alltså det är ju bara så grymt sköööööönt att vara ledig en måndag.
Och jag uppskattar den ännu mer nu när jag bara är det varannan
måndag. Det känns som lördag, känner mig inte stressad att komma
i säng.

Dessutom har jag ett städat hem, C var här och storstädade hela
huset i torsdags. Gissa vad underbart det var att komma hem och
det doftade nystädat. Sedan var vi på kvällen och storhandlade och
i morgon kommer Linas matkasse. All tid som är har jag till min tös
kan ju inte bli bättre!

Nu har jag kollat in nya serien Kontoret med Ove Sundberg näääää
tummen ner får den av mig. Han är på tok för töntig. Jag gillar solsidan
där är Ove med lagom mycket, en hel serie med honom nopp
* to much for me*

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0