Underbar söndag ute

Var upp på vinden och letade fram mina skridskor det var några år
sedan jag åkte typ 8år sen. Då var jag ut på björnön och körde på
isbanan som träning tror jag ska göra det igen. Skulle faktiskt vilja
ha ett par långfärds skridskor någongång vore skoj!!!



Clara vara jätte duktig och pinade på med skridskorna :-)



Fikade gjorde vi också förstås för att hålla energin och humöret på
topp.



Smakade lite på snön också....



Påväg hem stannade vi nere vid hamnen och matade änderna det
var länge sen vi gjorde det. Förra året gjorde vi det ofta Clara tycker
det är jätte roligt!



Tre timmar var vi ute det var underbart skönt att få frisk luft!!!!

Summa av helgen en skön och rolig helg tillsammans med min älskade
tös. I kväll har Sebbe önskat tacos så det blir det =)

Nu ska jag åka och handla det som fattas!

Trevlig söndag kväll min vän, ta hand om varann, visa ömhet, kärlek
och respekt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0