Värme, minnen jag längtar



Carro och jag var på Kreta för ett antal år sedan augusti 2005 6½år
sedan. Åh jag blir alltid så sentimental när jag tittar på gamla kort
och minns. Blir inte du också det?

Tur att vi ska åka i augusti igen till Side en riktig tjejresa jag, Carro,
Clara och två tjejer från jobbet ska bli grymt mysigt!



Min lilla tjej här var hon inte gammal inte ;-)



Love <3




Oj jaha ja jag som inte tycker att jag åldrats hmmmmm...... ingen
kommentar på det tack ;-)



Åhhh vad jag älskar denna tjej <3




Det kommer bli så mysigt att åka igen!!! Längtar =)

<3

Kommentarer
Postat av: Marika

Ser härligt ut. Visst längtar man till värmen. Får längta ända till juli då bör det av till Grekland i 3 veckor.

2012-02-08 @ 07:22:09
Postat av: Emmy!!

Oj vilka gamla minnen. Ja, visst längtar man jätte mycket <3

vi ska snart dra till Egypten ;)

Vi ses sköna moster ♥♥ <3

//Emmy

2012-02-11 @ 08:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0