Vi tjejer fick blommor



Jag fick både rosor och tulpaner i dag även två mörka chocklader.
Tack älskling, jag fick inget i går när vi varit tillsammans i 9år så jag
fick väl dubbelt upp i dag i stället ;-)





Mamma, mamma jag fick också en ros av pappa!!!





Claris var så stolt!!!




Claris första alla <3 dags ros, åh fler lär det väl bli
hoppas jag ;-)



Kram till er där ute på alla hjärtans dag, hoppas ni blev lite extra upp-
märksammad i dag. Endel tycker att det är ett PR jippo..... jovars det
kanske det är! Men frågan är behöver vi kanske det för att påminnas
att visa vår omtanke och kärlek för att inte ta allt förgivet? I detta
stressade samhälle glömmer vi bort att visa just omtanke och värme.
Vi kan behöva en spark i baken i bland oavsett det är handlarnas
marknad, PR jippo eller vad?!!!

Vad vet jag, jag njuter iallafall av mina fina blommor och goda chocklad
hade det inte varit alla hjärtans dag hade jag nog inte fått det just i dag
en helt vanlig tisdag i februari ;-)

Kram till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0