Åh så lite tjejlyx




Min första Glossybox kom med postmannen i dag. Shit vad tjejlyxigt
sånt gillar jag skarpt. Månadensbox heter "January Newness" den
innehöll Matrix schampoo o balsam i miniförpackning. En stor aroma
skum duschkräm. Nån ögonskuggspenna som tydligen är en kändis
favorit bla. Kate Moss Viktoria Beckham mfl. En nagelremover i mini
förpackning. Ett prov av något rengöringsgel som förebyggaer orenhy.
Och ett kanon lyxigt nagellack super läcker glittrig färg av märket
Deborah Lippmann. Grejerna kom i en snygg box, snyggt förpackat
ja det kändes jätte lyxigt. 139:- inkl. frakt kostar den prisvärt tycker
jag i allafall januariboxen. December boxen verkade också hellyxig
dom har lite extra till jul ;-) tyvärr var den slutsåld så jag fick ingen =(

GLOSSYBOX


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej NEttan!

Jag kikar in ibland när jag hinner! Dålig på att kommentera dock! Tycker om att lä din blogg precis som den är! Lite om ditt och datt och tänkvärda ord! Du är en klok kvinna ;)

Nu har jag oxå äntligen beställt min glossybox.. fick tipset av en vän för längesen! Va på tiden för lite vardagslyx!



kram på dig!

2012-02-02 @ 20:48:31
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0