Ähh...

Ähh.... Skit också skulle Ronny (i Ronny och Ragge) säga.... Precis så blev det idag allt sket sig och jag kom inte i väg till gymmet. Nya tag i morgon, men jag har råd att vila i dag (egentligen inte för det slank ner lite onyttigheter på kvällskvisten) Tänk att det går hand i hand. Träning = nyttigt intag, skippa träning = onyttigt intag. Så är det oftast för mig i allafall. Hur är det för dig? Ja jag tränade tre gånger förra veckan och det blev tre rejäla promenader i helgen också. Det får jag vara nöjd med :) Längtar till sommaren så jag kan börja jogga igen, jag avskyr att jogga den här årstiden, och min nacke tar kål på mig. Nån som vill byta kropp med mig så inboxa ;-) Är det inte så ungdomarna säger på fejjan eller chatten chatten chatten.... Äh nu ska jag sluta svamla och krama gubben som snarkar här bredvid mig nattinatt

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hmmm...jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den ;)

Tränar inte men äter destomer onyttigt....



Kram



sv: Ja bloggvärlden är bra liten ibland!

2012-01-10 @ 07:39:19
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: J

Jag äter ngt onyttigt varje dag, vilket innebär att jag borde motionera varje dag. Men det är i alla fall lite mindre dåligt att äta onyttigt OCH motionera än att bara äta onyttigt - som jag gjorde i 20 år.

2012-01-10 @ 11:30:12
Postat av: Tina S

Haha ja känner igen mig där. Tränar själv 4-5 ggr i veckan så tycker att jag gott kan unna mig lite gottis när jag vill. Blir nog onödigt mycket ibland men vad gör väl det ;)

2012-01-10 @ 12:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0