Hiss eller diss?

När jag var liten älskade jag messmör. Sebbe gillade det också, i bland får vi sug på det då brukar jag köpa en tub. Jag kom på att jag gav Sebbe messmör i vällingen så att magen skulle fungera bra. Och eftersom Clara har svårt med magen och att utförs nr.2 så har jag nu messmör i vällingen både morgon och kväll. Det verkar fungera bra jag har i 1-2cm från en tub. Jag kör tub det känns mer hygieniskt än paket. Jag hissar därmed messmörs husmorsknepet och dessutom är det gott också :)


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diahnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Finns även massa tävlingar med fina priser och även en veckans bloggtävling där du kan vinna en länk inför mina 300-600 unika läsare/dag:)



2012-01-11 @ 21:58:08
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anna

Smaken är som baken... För min del så kan jag inte fatta att man kan vilja ha messmör. Tycker att det är bland det vidrigaste som finns. Tur att vi är olika! ;)

2012-01-11 @ 22:33:02
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: J

Tur man inte har trög mage! Blääää!

2012-01-11 @ 22:47:17
Postat av: Nettan svarar:

Jag har också lyckan att ha fungerande mage ;-) men tyvärr inte min tös. Jag förstår hur man starkt kan ogilla messmör för jag har svårt med kaviar. Framförallt lukten :-/

2012-01-12 @ 00:34:49
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: J

Åååååå.... Kaviar! Mums! Ägg-och-kaviar-macka! Men man måste ha mjölk hemma då - det enda som går att dricka till! :))

2012-01-12 @ 06:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0