Kommentarer

Några av er läsare har berättat att det inte går att kommentera på min blogg.
Nu har jag fått svar på varför. Det beror på senaste bloggapp uppdateringen.
Den fungerar tydligen inte som den ska, tekniskt fel dom jobbar med att lösa
det. Så jag försöker blogga från datorn framöver så mycket som möjligt.
För kommentarer vill jag ju ha ;-) Dom är ändå så få så dom jag får är jag
rädd om ler ;-)

Så kommentera på ni som är duktiga på det, kommentarerna får min blogg
lusts låga att brinna ;-)

Tack för att just du kikar in här hos mig =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det fungerar på inlägget gjort från datorn ;-)

2012-01-18 @ 23:37:08
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, tack för infon! Har problem på andra bloggvänners sidor med ;)

2012-01-19 @ 10:42:00
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Erika

Ja det är trist när ingen kommenterar. Du är nästan den enda som kommenterar på min blogg. :-) Nu ska jag förästen prova på Xlash. Fick hem den i brevlådan i dag.

2012-01-19 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0