Ledig

Det är så skönt att förlänga helgen med en ledig måndag. Jag är ju ledig varannan måndag nu eftersom jag gått ner i tid. I morse började jag med 30 min på motionscykeln. Sen en god frukost. Clara och jag åkte till vänner och lekte och fikade, men våra döttrar pep mest. Var till Carro och tittade på lgh sen stannade Clara där och dom åt våfflor. Jag skulle passa på att träna ett indoor walking pass men kom en minut försent så min biljett gick till nån annan. Väl på gymmet så kunde jag lika gärna köra ett pass. Det blev 15min cross triceps och mage, rygg och sätes. Avslutade med 15min rodd. Jag hade glömt hur skönt det är att köra rodd hela kroppen får röra sig. Skön dag, trots att jag missade passet som jag såg fram emot. Gymmet var tjockt med folk jag avvaktar kanske med pass några veckor, tills nyårslöftarna återgått till soffan. Tittar nu på Idrottsgalan men måste packa upp Linas matkasse, den stod ouppackad i hallen när jag kom hem. Tänkte försöka lägga mig i någorlunda tid i kväll ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0