Lite bilder från 2011

Januari

Linas matkasse har vi kört hela året och är jätte nöjda!


Februari

Kall vinter var det förra året, men det hindrar inte
vännen att svalka sig i t-shirt.





Mars

Sonen smaskar på en semla



April
Gung och lek på Djäkneberget




Maj
Vi var på black & white fest det var riktigt roligt!




Juni
Clara och jag blev invisiblefriends =)








Juli
Jag fyllde 40år det firade vi rejält!








Augusti
Min son Sebbe fick äntligen sitt körkort som vi firade
med skumpa självklart alkoholfri för honom.




September
Vännen sprang sin första mil, bra jobbat!


Oktober
Införskaffade mig äntligen en Iphone, fattar inte hur jag
klarade mig utan den innan.... ler


November










December
Vår fina tös fyllde 3år





Det var lite från året 2011


Kommentarer
Postat av: Cissi

Gott nytt år och god fortsättning!



Det ska bli spänannde och se vad 2012 bjuder på, men jag tror det blir bra ;)



Kram!

2012-01-05 @ 13:19:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0