My kids

Värsta som finns kan alla ni som har barn säkerligen instämma mig med....... ATT när ens barn mår dåligt oavsett ålder är det som gör mest ont i ett mamma hjärta. En liten kan ha ont i magen eller att en liten vän stulit en leksak eller ramlat och gjort sig illa i ivern av att upptäcka världen. Det gör ont i mammas hjärta. En stor kan hamna i trubbel eller hjärtesorg, hur ska man då som mamma kunna hjälpa? Det gör så ont i mig när mina barn oavsett vem av dom gör sig illa, eller inte blir förstådda eller sårade på ett eller annat vis. Som det gör ont i mig lika arg eller förbaskad kan jag bli när dom gör fel. Det är inte lätt att vara förälder, det skapar oro, rädsla och förtvivlan men det ger också massor av LYCKA. Jag älskar er min underbara barn mest av allt <3 i vått och torrt i ur och skur <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0