Övertrött likt en treåring

Detta dygn vill jag helst varit utan. Jag är varit vaken drygt 38 timmar nu, är så trött så trött ögonen går i kors men ändå somnar jag inte. Är det så här småbarn känner sig när dom kommit över gränsen tro. I går kväll fick Sebbe ont i bröstet igen, jag berättade i höstas att han var till läkaren två gånger och dom trodde det var hjärtsäcksinflammation. Han vilade från hockeyn tom. slutade. Bröstsmärtorna har kommit och gott. I går blev det värre än vanligt. Vi försökte härda ut, tänkte vi kan söka VC i dag på dagen. Men halv fyra mådde Sebbe Inge bra han tyckte det tryckte och sticktes i bröstet så han ville åka till akuten. Vi gjorde det dom hitta Inge fel på hjärtat iaf. Han fick en röntgen tid i dag på dagen. Läkaren ska ringa och återkoppla i kväll. Detta innebar att vi kom hem halv sju i morse. Jag skulle själv till Bröstenheten kl.10 så jag hade lite extra tid, hann sova ca; 1,5 timmar. Sedan var det dags för morgon rutiner och förskolelämning sedan lasarettet igen sen till jobbet. Då ringde förskolan och berättade att Clara hade feber 38,2 så det var bara och åka å hämta henne. Jag utan sömn och en trött, febrig treåring var ingen vidare kombination ;-) Matlagning när jag kom hem. Detta dygn hade jag kunnat vara utan, men nu ligger jag i sängen och säger ett stort NATTI NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0