Sex timmar på badhuset

Sex timmar på badhuset 11-17 nytt rekord för mig. Vi har lekt, plaskat, dykt, fikat, ätit glass, solat, hjälpt varann att passa barn så vi kunde simma. Jag var inte alls peppad att simma, låg hela dagen i går värk och deppad. Men syrran var pigg som fan idag. Hon simmade före mig och utmanade mig. 60 längder (1,5km) på 35min och inte kunde jag vara sämre;-) trots att jag skulle kunna yrka på ålders avdrag ler TACK syster för sparken i baken!!! En underbar söndag med syster och barn. Nu ska jag diska undan efter maten, hänga tvätt och dammsuga. Sen blir det en film mys i soffan med ett glas rött och ost/kex. Jag har ju lyxen att vara ledig i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0