Svettigt skönt!

I dag var jag så trött på jobbet, kunde inte somna i går
efter att varit ledig så länge. Plus att detta väder blir man
ju inte direkt glad av!

När jag kom hem hade underbara Carro lagat mat gud
så skönt LYX.

Jaja efter diverse tråkigheter så pallra ( J observera att
jag pallra) mig i väg till gymmet med Larsson. Vi stod
på crosstrainern i en timme och tio minuter, vi hann inte
med rodden =( för det var fortfarande jultider så dom
stängde kl.21 Men det var skönt att svettas ur och bränna
julmaten och allt gotta lite ;-)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite diverse hälsotidningar
och peppa mig för mitt sunda 2012

Visste ni att om man dricker en kopp grönt te innan träning
förbränner man hela 17% mer plus att grönt te är otroligt
nyttigt ;-) Gissa vad jag gjorde innan jag *PALLRA* mig
iväg till gymmet ;-)

Godnatt min vän!


Kommentarer
Postat av: J

Tumme upp! :)

2012-01-03 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0