Underlig dag

Jag har haft en underlig dag. I bland sker saker som man bara inte kan styra över. Så är livet men även om man vill tänka positivt och att det löser sig. Vilket det faktiskt ofta gör så kan iaf jag bli påverkad. Bli ledsen, orolig, arg och stressad. Men just nu känns det i min kropp som om jag haft nog med stressorer i min omvärld. I dag när jag kom hem från jobbet fick jag nån konstig reaktion, hela ansiktet flamma upp och jag blev alldeles röd flammig och det hettade. Som om jag skulle ha solat solarium i en timme. Det surrar i huvudet kroppen värker. Jag vet svaret Inrestress det oroar mig lite. Jag gör allt för att må bra tränar, simmar, vilar, har egen tid osv. Men stressen vill liksom inte släppa i kroppen, släppa greppet om mig. Vet ni vad jag menar? Har ni upplevt samma sak kanske ni har ytterliga tips till mig :) Bjuder på en bild på rosor min man fick av mig i helgen. Och en vinterbild från i dag :) Avslutar denna dag med ett hett bad och lägger mig för att vakna till en dag med nya möjligheter ;-)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hua...

VAR RÄDD OM DIG!!!



Kram

2012-01-11 @ 08:12:08
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0