Avslagen

Känner mig lagom avslagen i dag inte orkat ta mig för någonting. Nästan så att jag önskade det kom lite regndroppar så att soffläge vart mer ok. Tittat lite på simning, blev så simsugen ;-) Ont i höfterna så jag måste nog vila från löpning ett par dagar. Såg på Nyhetsmorgon att man skulle ligga högt med benen och låta höften sjunka tillbaka å hamna i rätt läge, man kunde gärna gunga lite fram och tillbaka. Rätt skönt faktiskt :) Att ha ont i höfterna kunde ge mycket problem med rygg, skuldror och nacke. Är nog så i mitt fall, borde gå till någon som fick kolla mitt höft parti jag borde stretcha mycket mer också!!! Stretch är viktigare än man tror för muskelns återhämtning och uppbyggnad så det får bli skärpning!!! Vad gör du i dag?


Kommentarer
Postat av: J

Ja, regn vore välkommet! Vila lite du. Själv ska jag lira för 6e dagen på raken! I morgon börjar semester del 2!

2012-07-28 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0