Energi

Fick lite energi på eftermiddagen när bästa Carro och Niklas kom förbi. Bjöd hem dom på grillat i kväll, tog en timme i trädgården och rensade ogräs och snygga till runt kanterna lite. Borde klippa gräset också men vet vad det kostar i värk. Allt som vibrerar ger mig värk eller sätter igång min värk i kroppen. Det har jag lärt mig under årens lopp. Gräsklippning, slipning, vatten och snöskoter, crossåkning även spinning skumt men så är det. Nu har jag fixat sallad, kallsås plus köpta ni måste testa Felix nya soltorkade tomatsås hur god som helst. (tror den är ny iaf brukar inte köpa färdiga så ofta men gjorde det i husvagnen av bekvämlighet) kokat bulgur, slängt in en färdigköpt potatisgratäng och hällt upp ett glas rosé. Härliga semester lediga söndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0