Fånga stunden - Carpe Diem

Suttit nere vid vattnet och lyssnat på vattnets kluckande mot bryggan. Känt sydliga vindar smeka min kind. Bloggat, fejjat, instat, mailat och framförallt funderat, tänkt och umgåtts med mig själv. Fångat stunden till återhämtning och lagt bilder i min minnesbank som jag till kalla höstdagar och mindre roliga stunder kan plocka fram och njuta igen! Vad gör du för att få återhämtning, själslig ro och fina stunder? Ensam? Jag har massor av fina stunder med mina barn och mina nära och kära. Men en stund där du umgås med dig själv, dela med dig jag blir nyfiken kanske har du ett bra tips ;-)) Men nu ska jag gå upp och ha en mys stund med min mor <3


Kommentarer
Postat av: Elin

För att få lite själsligt lugn brukar jag stanna mitt på joggingrundan om jag kommer till en fin plats & bara njuta av en fin skogsglänta och ta några djupa andetag. Ibland måste man påminna sig om hur vacker naturen kan vara. :)

Så försöker jag göra nån gång i veckan. Kram Elin

2012-07-25 @ 07:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0