Kände mig stark

I går med solen kom energin, jag har länge flurat på ett upplägg av träningspass. Men inte gett mig in på det, inte känt mig riktigt redo. Eftersom jag inte löptränat så mycket i år som förra året. Men när jag var i Granis kom jag igång. Då hade jag tid och energi ;-) Min plan var att powerwalka 4km till gymmet som uppvärmning köra ett axel, rygg och triceps pass och löpa hem 4,5km jag gjorde det igår. Det var riktigt skönt. Det kändes tungt när jag skulle börja löpa men det släppte efter två kilometrar. Då kom styrkan, kändes som jag kunde löpt i oändlighet. Men vad är det man brukar säga?! Man ska sluta när man ligger på topp ;-) Det här var ett kanon upplägg som tränings pass. Jag kände mig lagom slut och mör efterråt och stolt, hela passet tog ca. 1,5 tim rätt lagom. Med solen kommer energin så fungerar jag iallafall. Och yes solen skiner i dag också. Har lite ärenden att uträtta på förmiddagen sen får vi se vad som händer! Ha en fin tisdag min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0