Min lördag lider mot sitt slut...

Löpningen gick över förväntan, ryggen som bråkade med mig förra sommar halvåret är helt okej. Beror säkerligen på alla timmars slit på gymmet. Gym och löpning går hand i hand trots att man kanske inte tror det. Men att stärka kroppen inför löppass ger resultat. Tyvärr vill inte mina höfter lika mycket som huvudet. Dom längtar verkligen hem till tempurmadrassen nu efter en vecka i husvagn ;-) Efter löpningen dukades det upp en rejäl tacos buffé kändes nästan som afterwork på bluemoon. Vi var nämligen elva personer. Ett glas rött var jag värd också tyckte jag ler. Clara är enorm på att äta här ute beror säkert på att hon är ute mycket och på att jag försöker sluta med vällingen. Eftersom Claris slutat med nattblöja så är det lägligt att börja avsluta vällingintaget också! En mycket skön lördag att lägga till minnesbanken den tackar jag för! God natt min vän så vaknar vi i morgon till en ny härlig söndag så får vi se vad den bjuder på :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0