Regn = passa på att löpa...

Här regnar det fortfarande med lite uppehåll. Så jag passade på att ta en löprunda. Här finns obegränsat av barnpassning åt Claris så jag får passa på :) Även Viggen och Ellis var ut på en runda! Jag brukar ju köra plankan efter mina löprundor även det sista jag gör på gymmet. Det är enkelt, går snabbt man behöver inga tillbehör. Idag fick duschrummet på campingen duga jag körde 2min x 1min x1min en proteindrink efterråt och slapp i husvagnen. Livet känns bra härligt trots att solen rymt ;-) Tack för att du kikar in här hos mig!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du börjat blogga igen :)

2012-07-16 @ 17:10:03
Postat av: Elin

Kul att du börjat blogga igen :-)

2012-07-16 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0