Städ, handling och tacos

Vad skulle dröm scenariot vara? Mitt skulle vara att komma hem till en god grillmiddag, en bukett blommor på bordet och städat hus! Men drömma kan man allt göra ;-) Min första dag hemma har bestått av städ, renbäddning, tvätt, vikning av tvätt och handling. Avslutade kvällen med tacosmys med min fina goa tös! Mannen i huset drog i väg och fiskade, min son åt middag ute med sin pappa å flickvän, min mans son var hos sin mamma! Så var min fredag, nu myser jag av sommarvärmen på altanen å ett glas rött. En vecka kvar av semestern, kanske jag återvänder till Granis eller så blir det lite dagsutflykter vi får se:) snart ska jag krama kudden nattinatt min vän, ta väl hand om dig och njut av stunden glöm inte det! Jag kämpar på att ta vara på ögonblicket, och vara här och nu! Kram Ps. Clara fotade mig men hon tyckte det räckte med benen haha :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0