Tjejigt värre...

Det är så tjejigt spännande när glossyboxen kommer den sista varje månad. Detta var min sjätte box och jag har alltid varit nöjd. Det är jätte kul att prova olika skönhets produkter som jag annars inte skulle köpa och testa. Jag tycker att den är otroligt prisvärd. Visst är vissa boxar lyxigare och mer i min smak men det jämnar ut sig på sikt. Juni boxen var den lyxigaste och roligaste hittills men även denna var bra! 139:- kostar den och det dras från kontot varje månad den tolfte sen ligger den i postlådan den sista. I månadens box var det en tandkräm SB12 en c-vitamin dagkräm en mud mask (ansiktsmask) en fotcreme ett nagellack som neutraliserar naglarna från missfärgningar tex från färgade nagellack. Även tjejigt var Claris fina fläta som Sebbes tjej gjorde på henne i dag innan vi åkte och uträttade några ärenden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0