Fredag äntligen helg :)

Underbara Carro hjälper oss att måla och fixa till boden. Nicklas också den blir så fin! Här har vi haft fredags mys som de flesta Svenssons stod tacos på menyn ;-) Lets dance finalen såg vi, Anton Hysén var verkligen grymt duktig killen! Jordgubbar blev det till efterrätt!!!! Mums svensk sommar ;-) och vart fan tog den vägen? Tio grader 1 juni helt sjukt. I dag använde jag mitt presentkort jag fick av arbetskollegerna när jag fyllde fyrtio det blev en jätte snygg ring från opera & Co. Nu ska vi streama en dag i phuket. Ha en fin helg!

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilka festliga tallrikar :) Fisktallrikar till tacos... Coolt vettja!

2012-06-02 @ 07:52:37
Postat av: Nettan

Haha Kicki tacos på fisk tallrikar, troligtvis är det midsommartallrikar. Men jag tyckte det var coolt till tacos....

2012-06-02 @ 09:51:05
URL: http://mrsnatten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0