Mess 06.15 som fick mig att vakna

I morse 6.15 fick jag mess från min nittonårige son. -Mamma ring mig jag har krockat! Skönt uppvaknande på min lediga måndag NOT hursomhelst bara plåtskador och sonen och dom i andra bilen mår bra det är huvudsaken. I väg och lämnade in lite urväxta kläder efter Clara på http://barnshopen.se">barnshopen.se hittade förstås jätte fina nästan som nya kläder till henne tre outfits för runda två hundringen perfekt!!! I väg och lunch gymmade med vännen C och sen lunchade vi på sportköket. Carro och Clara var nere vi mälaren och fiskade och tittade på ankbäbisarna dom var ute i tre timmar! Väl hemma har jag plockat lite med tvätt och så.... Nu blir det mystid med tösen resten av dagen. I morgon dags för jobb igen men det slog mig just att det bara är en tredagars vecka tummen upp för det. Nu hoppas jag på lite sol till midsommar!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att ingen kom till skada. Fina kläder till C!

2012-06-18 @ 18:08:41
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0